Tag Resultaten
19 juni 2024 | Belgen en Nederlanders ontmoeten elkaar tijdens Cannes Lions
Belgen en Nederlanders uit reclame, marketing en media reizen af naar zonnig Frankrijk voor Cannes Lions en hoe leuk als zij elkaar kunnen ontmoeten?
Opening inschrijving Content Marketing Awards 2024
Trek de agenda voor de feestelijke uitreiking van de Content Marketing Awards 2024 op dinsdag 26 november
Presentatie Jury Content Marketing Awards 2024
Marketing Report maakt de jury van de Content Marketing Award 2024 bekend
Vier voorzitters Content Marketing Awards 2024
De feestelijke uitreiking van de Content Marketing Awards 2024 op dinsdag 26 november 2024
DPG Media organiseert derde editie News City Academy Awards
Jongeren tussen 18 en 26 jaar die graag schrijven, interviewen, filmen of content creëren kunnen hun mediawerk indienen
VRT en RTBF sluiten zich aan bij Public Media Alliance
De openbare Vlaamse omroep VRT en de Franstalig Belgische omroep RTBF maken voortaan deel uit van de Public Media Alliance (PMA), de grootste internationale vereniging van publieke mediaorganisaties
Joe lanceert digitale zender Joe Gold
Joe heeft de digitale zender Joe Gold gelanceerd die online en via DAB+ te beluisteren is. De zender neemt de plek in v an Joe 60s & 70s
29 Februari | Springbok Masterclass: Making sense of customer loyalty
When times are tough, it becomes harder to gain new customers. But there’s hope. Because growth doesn’t just come from upping the number of customers, it also comes from keeping the ones you’ve got
Mediahuis verwerft volledige eigendom Medienhaus Aachen GmbH
Mediahuis heeft recentelijk de overige 30 procent van de aandelen in de Duitse uitgever Medienhaus Aachen GmbH verworven, waardoor het nu volledige eigendom is van Mediahuis
DPG Media lanceert themazender Q-Allstars online en via DAB+
DPG Media heeft onder de naam Q-Allstars een themazender gelanceerd waar de beste klassiekers uit de wereld van Qmusic te horen zijn
DAB+-beluistering groeit naar 30 procent
49 procent van het radioluisteren gebeurt in Vlaanderen via digitale weg. Daarbij luistert 30 procent via DAB+ en is daarmee gegroeid met 11 procent ten opzichte van 2021
Nostalgie+ heeft plek NRJ ingenomen op FM in Vlaanderen
Nostalgie+ is in Vlaanderen sinds 29 september 2023 ook via FM te beluisteren en neemt daarmee de plek in van NRJ Vlaanderen die voortaan alleen via DAB+ en internet te horen is
Springbok: Time to Make Sense in Antwerpen
Springbok organiseerde op 20 september 2023 een bijeenkomst om creativiteit, technologie en purpose samen te brengen tijdens een bijeenkomst onder de noemer time to make sense
Fightclub ontwikkelt campagne voor Whirlpool MaxiSpace
Ter ere van de lancering van de MaxiSpace vaatwasser opende Whirlpool, in samenwerking met Fightclub, voor één dag restaurant La Vaisselle
Update inzenden voor Cross Media Awards 2023
Heeft u heerlijk genoten van uw vakantie en bent u goed en wel terug? Wij hebben even iets voor helemaal boven aan de to-do-lijst. maandag 4 september (verlengd!) is de laatste dag dat u kunt insturen voor Cross Media Awards 2023!
Nostalgie wijzigt naam Vlaamse versie in Play Nostalgie
De Vlaamse versie van de radiozender Nostalgie wijzigt per maandag 28 augustus 2023 zijn naam in Play Nostalgie. De radiozender startte in maart 2008 onder de hoede van de voorlopers van Mediahuis (Corelio en Concentra)
Zilveren Lion voor Wunderman Thompson Benelux voor Mammoth Meatball
Wunderman Thompson Benelux heeft een zilveren Lion gewonnen op het Cannes Lions festival in de categorie pr voor de campagne Mammoth Meatball. De campagne is een statement die het publiek en de vleesindustrie uitdaagt om anders na te denken over hoe voeding wordt geproduceerd en geconsumeerd
[Marketing Report Cannes] Kenny Vermeulen over creativiteit en de reclamewereld in België
Marketing Report Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Ieder dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie. De uitzendingen zijn tot en met 22 juni dagelijks live te beluisteren op New Business Radio en als podcast op de website van Marketing Report
[Cannes Report] Creatieven over hun emoties
Sharon de Graaf, creative director bij het Nederlandse dawn en Kenny Vermeulen, creative director bij het Belgische Duke & Grace
[Marketing Report Cannes] Manuel Ostyn over Joe Public Belgium
Marketing Report Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Ieder dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie. De uitzendingen zijn tot en met 22 juni dagelijks live te beluisteren op New Business Radio en als podcast op de website van Marketing Report
[Cannes Report] Creatieven over inspiratiebronnen en Grand Prix winnaars
Sharon de Graaf, creative director bij het Nederlandse dawn en Kenny Vermeulen, creative director bij het Belgische Duke & Grace (beiden onderdeel van Springbok)
Belgisch succes voor bureau Happiness met Bronzen Lion in Cannes
Het Belgische bureau Happiness heeft een Bronzen Lion gewonnen met de campagne Sobercoins voor Stad Balen in de categorie Gezondheid & Welness
[Cannes Report] Creatieven over goede reclame
Sharon de Graaf, creative director bij het Nederlandse Dawn en Kenny Vermeulen, creative director bij het Vlaamse Duke & Grace trekken de hele week door Cannes
[Vacatures] DPG Media zoekt een Podcast producer HLN
DPG Media is per direct op zoek naar een Podcast producer HLN - Antwerpen, Belgium
Grand Prix Radio verhuist naar België
Grand Prix Radio, het online radiostation van Olav Mol is verhuisd naar België. Dit is een gevolg van de aankoop van de radiorechten door de televisierechtenhouder Viaplay. Viaplay heeft de audiorechten voor Nederland aan DPG Media in sublicentie gegeven
Mediahuis 2022: omzetten stijgen, maar lagere resultaten meer concurrentie in België
Mediahuis heeft zijn omzet in 2022 met 8,1 procent weten te vergroten naar 1,23 miljard euro. Daarbij bleef de omzet uit de verkoop van kranten stabiel ten opzichte van 2021
Telenet (Play Media) neemt belang van 20 procent in Nostalgie Vlaanderen
Telenet heeft een akkoord bereikt met uitgeverij Mediahuis om 20 procent van de aandelen van Mediahuis van de radiozender Nostalgie (Vlaanderen) te kopen. Mediahuis zal na verkoop meerderheidsaandeelhouder blijven met een belang van 55 procent. NRJ Group houdt 25 procent van de zender in handen
VRT, DPG Media en Play Media, RTBF en RTL Belgium roepen op tot steun 12-12 slachtoffers Turkije en Syrie
VRT, DPG Media, Play Media, RTL Belgium, RTBF, NGroup (Nostalgie/NRJ), Fun Radio, LN Radio en LN 24 zetten hun schouders onder de steunactie van Consortium 12-12 voor Syrië en Turkije